Всі заняття ведуться англійською мовою, навіть для рівня Beginner. 90 хвилин уроку ми практикуємо розмовну мову, а домашку робимо вдома на онлайн-платформі.
Стандарт CEFR
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти CEFR - справедлива оцінка. Саме по ній у всьому світі оцінюють знання мови за шкалою від A1 до C2.
Геймифікация
Ми працюємо в напрямку Serious Games - використання ігрових технологій у складних неігрових процесах. Це прогресивна технологія, яку використовують багато європейських університетів.
Чому ми пишемо про вчителів на головній сторінці? Тому що в АнтиШколі вони є ключовою ланкою досягнення результату курсу. Кожен з наших викладачів - володар вільної розмовної англійської, слухаючи яку студентам хочеться досягти такого ж рівня.
Ще одним елементом підбору викладачів в Space Deer є наявність у них міжнародного досвіду навчання або роботи. Завдяки цьому вони точно знають, як і що відбувається з англійським на практиці і не вантажать учнів застарілими фразами і конструкціями.
Ми хотіли не тільки практикувати старі, а й давати нові знання, тому доповнили комунікативний метод вивченням слів і граматики. Але і в цьому випадку ми не відходимо від базових принципів методу - все вивчається в усній формі і відразу відпрацьовується в практичних ситуаціях.
Так ми досягаємо не тільки подолання мовного бар'єру, а й зростання мовного рівня. Як запам'ятовувати інформацію, якщо все відбувається усно? Дуже просто - весь матеріал можна повторити в онлайн підручнику. Але ми ні в якому разі не ховаємося за книжками і зошитами на заняттях в АнтіШколе.
CEFR в АнтиШколі
Стандарт чітко описує, що ви повинні вміти робити на кожному з рівнів. І 80% цих умінь відносяться до практичних навичок. Вже на рівні А1 ви повинні вміти говорити на кілька тем.
Тому кожен з наших курсів забезпечує досягнення конкретних розмовних навичок згідно CEFR. Ще на самому початку навчання студенти знають, що саме отримають в кінці семестру, коли вони зможуть перевірити ці навички у вільній бесіді з носієм мови.
Геймифікація в АнтиШколі
Ми використовували стандарти університету Пенсільванії і зробили процес навчання схожим на проходження комп'ютерної гри. Кожен курс має свій сюжет і рівні, за якими ми рухаємося, долаючи перешкоди і розплутуючи квести.
Це не означає, що навчання спрямовано на дітей, нехай слово 'гри' вас не бентежить. Це означає, що ми чітко знаємо, коли ви втрачаєте мотивацію і вимагаєте підтримки від АнтіШколи. Тому кожен курс гейміфікований відповідно до віку учасників.